poniedziałek, 12 stycznia 2015

O mnie

Rodzina mikronuklearna: 2+1.
Ola: matka pojedyncza (marzy o trójce),
syn Księciunio (nazwany tak nie bez kozery),
ojciec Wo.
Czasem pies (aktualnie na emigracji na ziemiach odzyskanych).  

Czasem słońce, czasem deszcz.

O mnie:
Próbuję, codziennie walczę, jak każda. Potykam się, ale idę. 
Bezradność nie jest mi obca.
Odkąd zostałam matką myślę o innych matkach: heroski. 

Cenię sobie siostrzeństwo, 
Nie łykam czarno-białego widzenia świata i stuprocentowych pewności. Wolę bycie z krwi i kości. 
Szukam przestrzeni, także dla siebie, dążę do równowagi między być-musieć, moje-twoje-nasze.

Swoją złość, a czasem potężną wściekłość odnalazłam w "Matce Feministce" Agnieszki Graff i "Macierzyństwie non-fiction" Joanny Czeczott-Woźniczko. 


Kocham moje dziecko:)

Tyle na początek. Reszta wyjdzie z czasem.

A poza tym (macierzyństwem) interesuje mnie wiele - o tym TEŻ chcę tu pisać:)


Witajcie na pokładzie Heroski!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz